l0ok, im as high as the sun

nu är jag endå tjugo år gammal. nu är det dags att börja jobba bort babyhullet. göra sig av med 2011's 'unnasig'. får se hur det går den här gången. februari och mars ska jag vara jätteduktig. godisfri, nikotinfri, alkoholfri. men tills dess göttar jag mig lite till. en mjukstart,så att säga. 

så va det detdär med att börja spara. när man bor i norge och tjänar pengar. idag startade jag ett sparkonto. får se hur mycket pengar som trillar in där. det va en bra start iallafall. för att göra sparkontot liite mättare ska jag börja laga mat. för mat, det har jag. så idag har jag gjort min första (?) matlåda. bra jobbat.

nu ska jag biffa till mej på gymmet, innan kvällspasset. adjö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0