i would do it all for you.


i ett tappert försök att ljusa upp håret. av resultatet att dömma går det..sådär.  men jag ska ge det en chans till. känner mig så sjukt blek i mitt asiatmörka hår.

mina girls sover. slitna efter nattensbravader. själv vet jag inte vilken energi som håller mig vaken. sovit dåligt flera nätter. inte somnat försen vid sex de senaste två. men inatt ska jag sova bra. och imorgon ska jag upp tidigt och träffa doktorn. sen ska jag jobba och tagga inventering &nattjobb. fyfan.

idag fyller världensfinaste kille år. jag önskar att jag kunde va där du är. han är det bästa jag vet.

sova eller gå ut? det är frågan.


Kommentarer
Postat av: Richardlotta

God bless you

2011-03-28 @ 13:21:46
URL: http://richardlotta.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0