Ain't good enough. for me



mina roomies har blivit sjuka. i halsfluss. jag har bara dåliga erfarenheter av halsfluss. så det ska jag försöka hålla mej ifrån. men med min varierade kost och mitt höga vitaminintag ska det nog inte vara något problem. mitt imunförsvar går att jämföra med berlinmuren. kanske ska bli hemma för vård av sjukt barn ?

ikväll är jag hemma sent. deiligt att gå upp om sex timmar. har käkat så mycket godis så jag är helt hög.
det va väl typ det.

to uker igjeeen. sen hjeem. jag har aldrig varit mer hemmakär. enda anledningen till att jag inte vill att tiden ska gå är för att min vän drar nästa vecka. det gör ont. i varenda nerv. men det är det som är grejen med oslo. folk drar, det kommer nya. men dej går inte ersätta.  bli kvar med mej.

godnattsång. ready to start - arcade fire.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0