swandive.



ohej vilken underbar vecka. skrattat mig till tårar om&om igen. jag är lycklig. jättelycklig. dyngkåt &hur helig som helst va grymt. hela gårdagen va grym.  idag har jag varit med mami. vi skulle haft en heldag och jag hade laddat upp med taccochips &guacamole till bingolotto. men då blev hon tvungen att fara iväg till min lätt förståndshandikappade syster, så här sitter jag. avnjuter en kopp te. i min ensamhet. till bingolotta. förfärligt jobbig kvinna. ohej vad tragiskt. men det har sin charm. det är inte ofta jag har tid att vara ensam. 

köpte en ny kamera idag som jag är jättespänd på att pröva. ska utnyttja den till fullo på onsdag när jag och babe ska till busfabriken. wej.

'och när du redan står med huvudet i toaletten. nära botten av den värsta förnedring. så kan du ändå inte låta bli att ta din högra hand och trycka ner huvudet lite till. så du verkligen känner smaken av bruntvatten.' neverendingstory 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0