jag vann

det va ett jävla lotteri. att flytta. utan boende, utan jobb. ifrån familj &vänner, tryggheten. till ingenting mer än en fet ovisshet. det löste sig förvånansvärt bra för mig. de flesta är här på samma villkor. man blir en familj, man blir jävligt tighta och ganska snart känns det som om man aldrig levt utan varann. jag är jävligt glad för allt med oslo. jag har haft den bästa sommaren i mitt liv och jag har aldrig under en så kort period träffat så många underbara människor. det är helt otroligt hur många fina vänner jag fått. men idag känns allting jobbigt. det är aptöntigt. men att säga hejdå är inte min grej. inte till någon som blivit en familj. men det kommer ske. om &om igen. men familj, som vi blev, är, kommer vi alltid hålla ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0