ett ljus. ett mörker



lyssnar på svensk rap. fick en låt på huvudet under dagen som jag älskade när jag va fjorton. det va annicas och min grej. det där med rap. det är lite pinsamt. anamade texterna och fick för mig att jag va olyckligt kär.  det kan jag fortfarande få för mig, fast att jag inte är fjorton. fast att jag slutat lyssna på hiphopmusik. fast att jag inte kan bli kär. men ibland är det skönt att känna nåt. ibland kan jag tillomed va kär. det är heelt otroligt!

idag när jag kom hem låg h&m mannen på sängen och väntade på mig. truestory. han är vidrigt snygg. antagligen den snyggaste man som kommer ligga i min säng. antagligen den snyggaste mannen som vandrat i ett par skor. ohmy. 

man skulle kunna tro att jag är sugen.

lite asbra kvällsmusik. Lissie – When I'm Alone

god natt folkens

Kommentarer
Postat av: annica

kommer du ihåg. när vi kunde "robindissen" och "sex" helt utantill :Dhaha det var tider!

2010-11-11 @ 13:39:32
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: m

det sjuka är att jag fortfarande kan dom utantill. tänk om jag kunde lagt något vettigt på minnet under dom där åren istället ;)

2010-11-11 @ 17:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0