saker man ser,

va det du som höll för hårt
eller är det jag som är för svag


turkland nollsju

vaknade ofärtjänt pigg imorse. det va skönt. men så snart jag klev utanför dörren va det nästan så jag önskade att jag inte vaknat alls. fyfan vad vidrigt med snö. det gjorde min promenad till tbanan lite huttrig. men väl på mötte jag nickie och emotankarna släppte. (Y) jobbade ifatt det jag gjorde galet i förra veckan och hann med lite utöver. hejamej. en dag ska jag bli lika bra som mina överordnade. typ. efter jobbet stannade jag kvar i gallerian med kajsa och nickie och drack en latte. välförtjänt, ohyes.

på kvällen har jag och majsan myst i soffan. en vecka tills hon lämnar mig. buuuhu. har ivarjefall lyckats hålla mig vaken genom heela första twilight filmen. tredje gången gillt, som man brukar säga. så förskräckligt snygg vet jag inte om jag tycker att den där robert pattinson är (i filmen) desvärre. FAIL. men den va bra. och ibland önskar jag att jag va kär. eller olyckligtkär. eller åtminstone kände något. men då brukar jag tänka på annat.

sov så gott :)

http://www.youtube.com/watch?v=6ovW5HmRoGE 
ohw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0