friday's not that far away



sexyyyybiiiitch!

snakkade med lillebror idag. han fyller år. det är fan äckligt hur det känns som han blir äldre &äldre. samtidigt som det känns som om jag själv inte kommer nånvart. det är som om han kommer ifatt. fast att han på nåt sätt förblir tretton. ah. svårt dedär. vartfall va det skoj att prata litegrann och jag kan inte låta bli att sakna honom lite emellanåt. jag kan inte låta bli att sakna er alla lite emellanåt.

är öm och sliten av dagens arbete, började tidigt ashell för att städa undan efter lördagens rusch. efter det fick jag ta mig an tvåmiljarder galgar. jag hatar galgar. de är otympliga och bara så jävla äckliga. det tog mig flera timmar att sortera och skicka iväg. så när det va gjort va det mer eller mindre lunchdags. eftermiddagen gick fort. varvade kassan med upplock på kosmetiken.  flott! not. jag sov tre timmar inatt och har ont i kroppen. därför får jag klaga litegrann.

känner för en ritkigt lång,långsam promenad. ska nog ta mig en när kvällen övergår i natt.

vet inte om jag kommer kunna åka hem i juli. sug.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: mary

DU SA JU NYSS ATT DU KOMMER????

du får fan va sjuk en dag om du inte får ledig den dagen. OCH HÖR SEN!

2010-05-25 @ 20:28:15
URL: http://bertaspaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0