Up in the clouds we're both higher than ever



jag vill utomlands.

invigningen igår va insane. massa bkändisar och en massa folk. det bjöds på champagne och mingel och jag lyckades bli en aning bubblig i huvudet än en gång. men det va riktigt kul och de kommer va ett jävla tryck när butikerna öppnar idag. hittade en jacka & ett par skor som jag vill ha badly. men det får bli i ett annat liv.

igår startade fashion against aids kampanjen på H&M. vilket jag tycker är en myckdet bra kampanj med mycket fina grejer. så spring iväg o köp &rädda liv.

nu ska jag hoppa in i duschen. är lite svettig efter dagens löpning. ja rätt -löpning. trode aldrig jag skulle snöra på mig de där skorna igen. otaggat. men det kan bara bli bättre. nu ska jag gå in för det. ha ha ha
 
pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0