wake up happy

satans trött idag. stod jäspandes och helt sinnesförvirrad i kassan. inte okej. men bortsett från det har det gått bra  och jag känner attt jag fått undan litegrann. :) sitter nedslagen i soffan och fortsätter mitt jäspande. väldigt ensamt. väääldigt ensamt.  ska kanske tjata till mig sällskap. eller kanske låta bli. ska träffa malin &denise tidigt imorrn så det kanske är dumt. ska fundera lite till på det.. har flyttat fram hårfärgningen till imorrn :D spännande asheeell. haha. mäkta läskigt. kan inte minnas senast jag färgade håret hemma. men, man måste ju gambla lite..

näj. nu ska jag avsluta facebook och ta mig en kopp te. vill va vaken till reprisen av paradiset. hejaheja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0