running up that hill



känns sinnessjukt att inte jobba imorgon. blev helt förvirrad av att vara ledig igår. men jag ska nog kunna vänja mig vid tanken.. att gå upp sent och tillbringa dagen på stan (jippeeey) ska endast till EN butik där jag innerligt hoppas att jag finner en speciell dress jag tänkt ha på söndagens kalas. när jag får cash nästa gång ska jag investera i en onepiece, ser så fädt mysigt ut :) trillade runt på kallesgate med nickie efter jobbet, fann inget av det jag skulle men en jäkla massa annat. don't worry maja. jag gjorde inte av med så mycket! imorgon ska jag unna mej. innan gryningen kommer och jag ska på inflyttningskalas. wiiho. 

mitt hår är svartgröntgrått. men jag är snyggvartfall.  sa mamma. ska kanske göra något åt det imorrn. wewillseee.

idag har jag blivit faster till en tjej med ett killnamn. liiite genant att skriva grattis till sonen. men vafaan. sånt händer.

haha. jag älskar den nya diesel kampanjen !
smart had one good idea and that idea was stupid

nuså. timetogo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0