not alone but on my own





sommartider hejhej

fant mig en fotboll, tillhörande nån av snorungarna på gården,har lärt mig att allt som man hittar får man.  fastnade ute i solen med bollen och glömde bort att jag är nästan tjugo. är det okej att köra klockan med sig själv då? mitt bollsinne är inte lika vältränat som det va en gång i tiden, klarade åtta dutt.. haha. sååå, jag fortsätter leva på mina gamla meriter. den som uppfann bollen va ett geni. näjmen nog talat om bollen. nusnart ska jag hoppa i badet innan jag trallar iväg till jobbet. skönt med ett kortpass. ikväll blir det hemmys med majabaja innan hon drar iväg till svea.

vet inte hur jag ska bli kvitt min bleka hy. har aldrig upplevt mig såhär ljus. satansäckligt. buuuhu. ;(

ha en bra tisdak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0