been there, done that.

sommartider hejhej. apfint väder idag. hann sola mej i nästan en timma på förmiddan. UNDERBART. nu trycker jag i mig femmiljarder knäckebröd och en liter kaffe innan jag ska iväg till jobbet för datakurs. ohså spännande! har kommit fram till att det bara är mamma som vill umgås med mej vecka trettio. så jag tänker om. åker bara hem nån vecka så får vi la se vad ni står i, helt enkelt!

har pratat med chefen på mjärdevi om hur det ser ut med jobb i höst, och antagligen kan jag få mig en heltidstjänst eftersom änna day n' night drar tillbaka till huvudstan. så nu är lägenheten uppsagd och ett datum för hemresa BOKAT. efter sommarn har vi gjort klart den här stan. oväntat va? kanske för vissa.

/


Kommentarer
Postat av: mary

ÅH VA GÖTT! AKTA DIG VAD LYCKLIG JAG BLIR. bor du hos mäj tills du får lägenhet? hångel

2010-05-31 @ 15:20:21
URL: http://bertaspaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0