You know that type of shit just don't work on me,


nejmen hej
hej men nej, jag behöver inte ligga.
jag vet att du älskar dagens man lika mycket som jag gör!

något jag inte diggar lika hårt är min morgon. 
ställde mig vid fem för att komma till jobbet. men kom lixom aldrig dit.
istället hamnade jag på röntgen med ett tokömt ben och oförstående läkare.
därifrån kom jag ett par kryckor, piller, ickejobbaintyg (JIPPEEEY) och en skena rikare.
skenan ska sitta på tjugiofyrasju i tre -fyra veckor. 
gnällt? CHECK.
vilat foten? NOPE.
skenan på? NOPE.
benet högt? NOPE.
skor innomhus? NOPE.
vickat på foten? CHECK.

ny röntgentid på tisdag och jag hoppas att det ser fint ut då.
och framförallt känns bättre då. för nu är det hell
framförallt för minmaja som blivit väärsta slaven.
efter det uppsägning från BK och link i ett par dagar för att packa ihop mitt liv.
igjen.

VI SES DÅ!
trevlighelg
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0