Hit me with lightning,



sitter på golvet i vår lilla lägenhet. det börjar mörkna så smått utanför våra fönster och det det är varmt om stjärten. golvärmen är på i högstahugg och det är så skönt, så skönt. jobbet idag gick allatiders, va en mycket lugn förmiddag och jag hade trevligt sällskap vid min sida, så jag antar att det är dumt att klaga. när jag kom hem letade jag rätt på mina försvunna hörlurar och gav mig ut på en härlig löprunda. det gick väldigt bra faktikst. lite svettigt eftersom plusgraderna nu mer nått vårt land! det är fanimig vackert och extrem lycka att se snön smälta bort. så nu kanske man hinner se lite grönt innan midsommar iallafall! heja solen!

efter det att jag duschat & myst in mig i myskläder har jag varit som klistrad framför datorn. och damn vad snabbt tiden gått! nu har jag varjefall effektivsökt på nav och finn så gott det går. heja mej.  jag är trotsallt glad att jag har BK så jag har något att sysselsätta mej med och få ut en litenlitenminimal lön utav. man får taga vad man haver. eller nåt sånt.

nu ska jag lägga en kudde under stjärten för svanskotan börjar ta stryk.

italienskt står på middagsmenyn idag! jävlar vad lyxigt.

ha de gött mina landsmän <3er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0