i don't mind at all

 tyngd?

HEEEJ tjejer! hur är det fatt? vill börja med att berätta hur saknade samtliga är.

här på andra sidan gränsen är det fejnt! varit en förjävla dålig uppdatering, men har inte så mycket att förtälja. mer än att solen skiner och jag känner mig lycklig insideout. miljöombytet gjorde mig gott!

men eftersom intresset är så hiiiimlastort för vad jag sysselsätter mig med så ger jag er en liten lista över saker jag hunnit med.  spännande vaaa? hahahaha. fyfan vad töntigt. men så får det bli. roligast först;

jag har shoppat  
jag har tagit en fika med maja på ett jättemysigt fik
jag har bokat tid till förnynig av färg &frilla!
jag har allmänbildat mig och kollat på slottet &töntiga militärer
jag har träffat jens en sväng 
jag har blivit moster
jag har varit på intevju (som jag antagligen inte får jobbet på)
jag har skrivit om mitt cv
jag har jobbat på bk
jag har gått vilse!

som ni kan utläsa hamnar ju jobbet ganska lång ner på listan.. senast jag jobbade så va det med tråkiga kollegor och det va ett jävla tjöööt. huvudvärken sitter i fortfarande. typ. det är annorlunda när man jobbar med dom snälla (snygga) killarna, då ger jag mej fan på att bre på ett leende och lyckas. och om inte annat så frågar jag mer om gärna om hjälp ;) men sist som sagt tappade jag lusten eftersom det va så jävla stressigt &tråkigt. men påt imorrn igen! blähblähbläh. det va iallafall då jag tog tag i att skriva om mitt personliga brev, och det är ju positivt. så nu ska jag söka ashell. och nu vet jag med vad jag vill jobba! inom vården!!


en tokbra låt som ågge skickade för ett par dagar sen, och som följt mej i iprincip varenda affär idag.. Biffy Clyro – Many Of Horror [When We Collide] lyssna &njut!

jag kommer somna som en litet barn inatt.
sleeptight!   ... ah, skojade med vården!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0