I can't fight it any more

 liseberg -o9

goodkväll. eller trött kväll ? beror på vem man hälsar på. justnu känner jag mig mest trött, men lite god också. vaknade vid halvsex, så jag är lite mör i kroppen.. räknar ner minuterna till nio för att det ska kännas mer okej att lägga sej.

idag har jag ju gjort min debut på burger king. och king va väl precis vad jag va! som gjord för att sälja hamburgare ;) haha. ni skulle se hur snygg jag är i keps, få förunnat! mötte iallafall upp min roomie efter arbetspasset och vi fixade de sista pappren för att få bli medborgare. så nu väntar vi på ett norskt personnummer, men sen ska väl det mesta vara klappat och klart.. tror jag. vi sprang runt lite på carl johan innan vi bestämde oss för att åka hem och tillaga vår goda soppa. efter det sprang jag en vända som gick betydligt bättre än senast. fädt skönt. och efter lite mer käk aka gröt, sitter vi nu och lyssnar på btjejerna på eastfm. förstår inte vad som är bra med dom, och varför dom fått en egen programpunkt.. men det är mycket här i världen man inte förstår.

nu får jag borsta tänderna.
sleep tight !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0