Picture perfect memories



heeello sugar!

Nu har vi kommit igång med lägenheten. avsaknaden av möbler gör det lite kalt &tråkigt, men det funkar! idag har vi flyttat runt lite kylskåp och grejer, iallafall lekt duktiga. och imorgon har jag min första jobbdag på bk, ha ha, visst låter det lite coolare?  och på fredag ska jag på ytterligare en intervju på accessorize, klarade första intervjun så nu vidare till finalen.. håll tummarna för mig och mitt knackliga språk! har skaffat ett norsktnummer nu som det blir lättare (billigare) för både er &mig att höra av sig till, så det kan vi ta på messenger och inte i min välbesökta blogg ;)

pratade just med mami. hon är mysig. men nu är det somså att syrran har fått värkar.. men annars är alla krampfria ;) nejvars, men hoppas förlossningen går bra.. :)

så vill jag gärna förtälja att jag är fädt sugen på godis, fast att vi delat på en chokladkaka och lite lösgodis. men antar att effekten av hormonerna blir det dubbla när man hoppar såhär och jävlas med kroppen.. ge mig merameramera.

saknar er hemma ! i utbyte mot lite mat är ni jättevälkommna!


NU HAR VI HEELA LIVET FRAMFÖR OSS
pussogodnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0