unspoken words


PORRRR. fyfan så sugen jag är på godis. (läs svensktgodis från hemmakväll)

nu är jag arbetslös igen. är en aning förvirrad. massa tankar går runt i huvudet och jag vet inte vad jag vill göra. skulle va svinkul med café, men eftersom väldigt många serverar alkohol på kvällstid får man inte vara tonåring. och det grämer mig att mamma tryckte ut mig så sent. men så vill jag inte binda upp mig, jag vill hoppa runt &prova olika. skulle vilja ha ett sommarjobb som är säsongsberoende, typ som på en uteservering. och sen göra nåt helt annat i höst. jagvilljagvilljagvill. men så  tänker jag butik också. accessorize skulle va asbra, om det bara va en större tjänst.. HÖM. vet inte vad jag pratar om egentligen. får va i oslo hur länge jag vill, och vad det nu är jag kommer på att jag vill göra så hinner jag med det förr eller senare. men jag inbillar mig att tiden är så knapp. men det är den inte!

det ska bli mysigt att komma hem till mamma på onsdag iallafall. och fint att packa ihop grejer och återvända hit med ett HEM. känns som om det är då allt kan börja på riktigt! men det ska hinnas med så jävla mycket under dagarna jag är hemma i link. men det är la bra i sig. jag är som effektivast när jag har mycket att göra. right? ;) ha ha ha.

säg nånting
säg nånting
säg nånting




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0