out of the doubt that fills your mind



det kallas för en klump i magen &ett konstigt humör.

idag  GILLAR jag mitt hår. hör på den niiie! :D (den charmiga bilden är INTE från idag.) ge det lite längd bara, så ska vi nog komma bättre överrens. vaknade med bästabästa och fick VÄRLDENSBÄSTAPRESENT. blir lycklig av att tänka på den! :D  och ska snart iväg för en fika med edin. är skönt att vara sysselsatt även att min ekonomi inte tillåter några fika. men sånt får man ta. kanske. imörrn ska jag storstäda innan det är dags för inflyttning helt och hållet på lördag. blir lite pirrimagen av tanken faktikst. tror det kommer bli så himla bra! myslägenhet kommer det bli. och på söndak blir det nog linköping igen, eller flytt av möbler!

PUSS


Kommentarer
Postat av: annica

riktigt charmig bild tycker jag :)

2010-03-26 @ 06:57:56
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0