and nobody knows how you got home last night


det är jättefint väder ute. men när man bor i en källare får man inte känslan av det. man kommer inte riktigt in i rätt feeeling. så att säga. för att så se lite annat ljus än dataskärmens tog jag mig iallafall ut på en liten promenad, det va supersvettigt. har sån grotesk träningsvärk i armarna så fick lämna kryckkäpparna hemma. och det gick bra. men om det nu, mot all förmodan, skulle vara något fel på benet och jag förvärrat det med min oaktsamhet kommer jag att hata mig själv för resten av livet. men det är ett senare problem.

igår åt jag och min sambo mysmat och lämnade disken till idag för att bara tillbringa tid med varann ;) porrigt va? ivilket fall fick vi för oss att lyxa till det lite nu på morgonen också och diska i maskin. så vi fyllde upp med disk, insåg att vi inte hade något diskmedel men tänkte att vi skulle fylla upp med handdiskmedel. vilket var en mycket dålig tanke. det slutade med att vi satt och torkade skum från golvet som vällde ut ur maskinen. likelikelike.


nu kanske man ska satsa på att laga lite lunch. nudlar. möms.

sista dagens man ever. baraföratthanärdetabsolutsexigastesomhäntdenhärvärlden


Kommentarer
Postat av: mary

jag vill ligga.

får jag ligga med aston kutcher?

mvh

2010-03-14 @ 20:44:10
URL: http://bertaspaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0