how can you stand next to the truth and not see it?

 Elinj?
ohboy vad jag är sexig. om alla fick se ut så.

myskväll igår med min bästis. drack en öl och käkade mat! synd att det inte finns en gilla -knapp. den hade varit hårdpressad på gårdagen. slocknade som en gris så fort huvudet kom mot kudden. trevligtjej_90!

idag har vi varit på stan. bytte BH'n jag fick av maja eftersom mina boobs var waaaaaaytobig! skämtosido. köpte ett stycke glass på hemvägen. det va gott. snart kommer majaspappa&marre<3 med hela möbelemanget. gillaknapp på det med!

jag vill så ogärna hem imorgon. jag får ont i magen av tanken. allt som ska genomgås. hinnas. tänkas. jag orkar inte. men den övervägande känslan är att jag verkligen inte kan va kvar här. låt veckan gå snabbt. vamedmej.


Kommentarer
Postat av: mary

jag är här och free hela veckan 24 timmar om dygnet och jag älskar dig. we can do it!

2010-03-27 @ 16:05:20
URL: http://bertaspaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0