The best soy latte that you ever had, and me?








åhhhh. min helg har varit så jävla bra. är grymt osugen på jobb imorrn. men whattooodo. i fredags va jag och min sambo på ett engelsktinspirerat examensparty. startade kvällen tillsammans med en massa svenskavgudande norskar som lyssnade på basshunter och andra godbitar innan vi drog vidare. dansade allnightlong ute i spöregnet till olika liveband och drack sprit som var alldeles för billig. varvade med lite inomhushäng när kläderna behövde torka till. spenderade ett par timmar tillsammans med mychettrevliga norrmän &norskor innan vi drog hem till vårt lilla näste och jag slocknade på  en halvuppblåst madrass i vardagsrummet.

vaknade med världens ryck halvåtta och kunde inte sluta asgarva. maja stressade runt eftersom hon försovit sig till tåget. när hon dratt började jag peppa för jobb. uschaaan. men det va ganska stilla i butiken för att va lördag. bra för mig, dåligt för budgeten. dagen gick ganska snaaabbt, och efterpå fick jag sällskap av malin, denise och isabelle. vi lagade mat och myste oss hela natten lååång. i like.

idag har vi samlat oss för att säga hejdå till issa och nickie som åker tillbaka till sverige snart. buuuhu. ;( käkade
lunch på aker och drack kaffe på kj. usch vad jag kommer sakna de små liven.

nu ska jag vända tillbaka på dygnet och försöka sova.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0