vilsenheten skrämmer inte längre



henrik, henric, ramus + okänd strippade. HA HA  april-09


efter sjuhelvetes många timmar på jobbet kan jag idag meddela att jag är ledig. och jag har nog aldrig känt mig mer levande. somnade vid halv tio tiden och vaknade inte försen tolv -tretton timmar senare. kände mig grymt utvilad och lycklig enda in i själen. drog upp gardinerna och möttes av ett vackert linköping. bestämde mig för att ta en nypa luft innan jag gjorde något annat av dagen. efter det gjorde mej lite frukost och städade och diskade. skulle köra ett pass på gymet, men när jag anlände såg jag att det var stängt. skönt. ha ha

igår kom första smällen på 2010. jag bröt ihop. ville ge upp. ville spy. ville skrika. grät. men jag tror det va nyttigt. under hela 2009 har jag varit tvungen att lära mig att jag inte kan ändra andras beslut. och jag tror det ligger bakom att jag kunde släppa det här så himla fort. er kommer jag "stötta". fast att jag avskyr hela tanken. men alla känslor kom ut i mitt sammanbrott och tror det ligger bakom dagens humör. ur allt ont kommer något gott? eller nåt sånt.

i eftermiddag åker jag till rimforsa och myser med mariah.

JAG ÄLSKAR IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0