VARNING FÖR RAS

   gråter du?
nej,jag har fått stekos i ögat.

sanningen är att tårarna rann
fick sms av en vän
en klump i magen av saknad
en tår av förlorad tid
fyfan vad jag saknar dig.

har börjat komma igång med lite jobb nu igen. och i takt med att jobbtiderna börjar avta om cirka en månad söker vi oss till oslo. äntligen har vi bokat resa. äntligen lite längtan. äntligen lite miljöombyte. håller tummarna för att allting går i vår väg. ett litet lyckorus på den tanken.

idag är jag ledig och temat är chill. ska kanske förbi friskis i eftermiddag. om jag orkar. har träningsvärk i armarna efter att jag slängt ett öga på arm -maskinerna igår. armarna är lite ovana vid såndärnt trams. men dom måste ju mä göra sitt för att kunna hänga med i min så för övrigt biffiga kroppsbyggnad.

slut på struntprat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0