maybe I would have been something you'd be good at



      
EN SÄXIG NOSTALGITRIPP ;)

länge sen jag besökte era, och min egen blogg känner jag. 
hög tid för en liten uppdatering kanske?


sanningen är att jag har haft fullt upp med mig själv de senaste dagarna. avsaknad av energi i en kombination med alltför mycket jobb. isn't it great? nää. men trots att jag jobbat på att få ut en liten fetare lön så har jag faktiskt hunnit med allt jag velat :) va med emeli en stund på dagen i måndags. det kändes precis som förut. allt är sig likt. fast allt är så olikt. jag är glad att allt löst sig iallafall. punkt. vår dejt avbröts av att jag tog bussen till jobbet. jag vill hylla kollektivtrafiken litegranna. har alltid haft fruuktansvärt låga tankar om bussar. men av de sex resorna jag gjort i år är det bara en som knölat. STOR ELOGE. framåt småtimmarna ringde min vän från andra sidan jorden. komunikationen gör världen så liten. och jag saknar henne. men nästa gång vi pratar med varann är vi i samma land. samma stad. och vi bestämmer tid för en fika. underbar tanke.

i tisdags va jag iallafall ledig. så då passade jag på att göra en massa roligheter. eller förmiddagen saknade helt roligheter. men när tvätten, städet och disken va gjort kom maja förbi och vi åkte till ikanohuset &gymmet. så möttes vi upp senare på kvällen och diskuterade framtiden över en fika. och avnjöt dygnet sista timmar framför snabba chash. jag tyckte inte filmen va någon höjdare direkt. jävligt rå bara. att jag läst boken förstörde så mycket. men lite dreggel blev det minsann, joel kinnaman kan vara det snyggaste som hänt svensk tv sen mikael persbrandt. IMO.


OBSOBSOBS. idag såg jag min man nere vid ån ! va länge sen senast. men han var sig lik ;) d a m n. en sån skulle man ha. mjavars. om en stund ska jag till en snygg polack och avnjuta lite lunch. och till kvällen ska jag träna och se film.

om du läst hela inlägget vill jag påpeka att du har för mycket fritid.
puss



Kommentarer
Postat av: jag vet vart du bor

hahahahahahahahaha vart kommer bild nummer 3 ifrån?!?!?! :D

2010-01-21 @ 18:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0