maybe i lost it

   
snygga IMO

jag sa hejsaaan, det va länge sen vi sågs. på någon fest typ, kommer du ihåg?

om vi blickar framåt har jag faktiskt inte alls mycket jobb i veckan. monsterpass på torsdag som det redan vänder sig i magen av att tänka på. så därför tänker jag inte på det. idag var jag hurtig och promenerade till jobbet, jobbade ett kort pass, tog bussen hem, sköljde pullan så emeli skulle känna sig hemma när vi sågs. och sen käkade vi en låång, ljuvlig lunch på stan.. nu på kvällen har jag kört ett hårt pass på gymmet, höjde benpressen till 170kg. d a m n vad jag är stark. något som jag däremot har en viss avsaknad av är datakunskaper, försöker justnu installera voddler. men fattar inte ett skit. yees.

om vi blickar bakåt så vill jag passa på att ge mig själv beröm för jag lööööpte igår! utomhus för första gången sen skadan. och det gick riktigtriktigt bra. Och i lördags körde jag och maja på en helnykter utgång i kombination med en relativt nykter emeli. det va fättnajs. sen sist vi hördes av har jag även hunnit med att se en liten pojk bli halvuppäten av en kamphund i lambohov. en ägare som sktier i pojken. och en upprörd pappa. mja, sen har jag inte sett eller gjort så mycket mer..

soolong.


Kommentarer
Postat av: emeli

love the picture on me. fan vad jag saknat oss, lova mig att vi aldrig förlorar varandra!!! ps. badda pullan ordentligt nu när jag är i Oslo. Kärlek!

2010-01-26 @ 21:09:50
URL: http://emeliandanius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0