jobb(igt) inlägg

här sitter jag i den mest obekväma stol ni någonsin kan föreställa er. med en liten bitter skärm en meter ifrån mig. kisar för att urskilja bokstäverna och läser om samma rader för att allting flyter ihop. mysigt? mja. kan konstatera att min syn kanske inte är den mest funktionella iallafall.. man lär sig något nytt varje dag! men varför jag sitter med de här små problemen en lördagskväll och inte är ute och svirar på stadens gator &torg beror på att jag jobbar. såklart känns det lite vemodigt att missa partybussarna från mjölby som går till platå ikväll. hade vart värsta möjligheten att träffa en redig karl.. menmen, det kommer fler tåg. ivarjefall, det här med att jobba natt är för mig en helt ny upplevelse. lite spännande förstås nu såhär med facit i hand, fast det krävdes ett par öl och ett stycke bra vän för att få mig lugn i tanken. det har hittills gått väldigt bra att jobba. och jag hoppas det fortsätter med samma flyt under natten och morgondagen :)

i veckan som kommer väntar bara en himla massa mer jobb.. när årets sju första veckor har passerat kommer jag att ha jobbat sex helger.. smaka på det ni. sista helgen i februari blir det iallafall ett jävla röj. emelie är hemkommen och det är vår sista helg i linköping.. förhoppningsvis! :D 

jag vill se avatar!

GÖR OM, GÖR RÄTT

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0