I guess everything's been said



igår va så himla mysigt. behöver min lillebror. han är allt. det finns ingen annan i hela världen som jag känner likadant för. vet inte om det beror på att han är yngre och att jag känner ett visst ansvar. men han råkar vara förjävla härligt ibland också. vi spenderade iallafall dagen på ikanoområdet. käkade lunch på chili och jag köpte en ny mp3 och två par skor. eftersom vintern vägrar ge sig trots att jag trotsar kylan i mina sneakers så var de la på tiden att sluta förfrysa tårna. köpte ett par tokfina vårskor också! wiho. så de va la en toppen dag.

och idag har nog tammefan varit den skönaste oplanerade dag i hela mitt liv!  alltid lyckas jag bli rastlös och eländig i slutändan. men justnu är jag bara lycklig, lycklig och lycklig. väcktes imorse av att en man stod i dörrhålan och undrade vart han skulle placera ett stycke element, för vi skulle slippa leva i femtongrader resten av vintern. mitt svar va "här" och sen vände jag mig skamset om och gick inte upp försen han gjort klart sina bestyr. jag ville bespara honom eventuella pinsamheter eftersom jag sover naken.  efter den lilla incidenten pallrade jag mig ner till ån där jag gick ett litet varv. vet inte vad som flugit i mig, men som "vanligt" städade &diskade jag strax efter jag kommit hem. snart därefter kom mamma inlallandes genom dörren och vi växlade ett par ord innan jag marscherade ner till stan i mina nyinförskaffade vinerskor. fättskönt. köpte mig en kalender som har kommit att bli min andra halva. och sen gick jag till gymmet där jag blev lite starkare. kom hem och ÅT. och nu sitter jag här & snart ska jag se let's dance! LIKEIT

PUSSKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0