i brist på annat..

utmanad av slemeli

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
va hemma hos malin eller annica och åt panpizza.

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEN?
va i Dublin med emeli, emelie, natha och robyn. emelie och jag va nog ute och löpte längs stranden nu.

5 SNACKS DU GILLAR
taccochips, torrostade jordnötter, dödskallar, center och cashew.

5 SÅNGER DU KAN TEXTEN PÅ UTANTILL
hanna, svenska hjärtan, där elden falnar, tidvis och call on me

5 SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
bli världsförälder, resa, unna mej, unna andra, bli hemmafru.

5 DÅLIGA VANOR
osparsam, hetsig, rastlös, sockermissbrukar, överanalyserar.

5 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
bestämma, umgås, gå ut, ta sovmorgon, mysa

5 SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
magtröja, vita pumps, byxkjol, polotröja, foppatofflor

FAVORITLEKSAKER
har bara en leksak. och vi brukar ha roligt ihop.

FEM JAG VILL SKA GÖRA DENNA UTMANING
ni fem som aktivt läser min blogg kanske? stalkers..

Kommentarer
Postat av: annica

magtröja vill jag nog minnas att jag har sett dig i ;) kanske var det då när du var hemma o käkade panpizza? :o

2010-01-14 @ 21:06:20
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0