,


mja, en liten halvträlig natt har satt sina spår.. fastnade framför american pie alldeles för länge, och efter att ha garvat mig igenom det sexkalaset för tvåtusende gången va jag inte speciellt taggad för sömn. eller jo, jag var, men mina grannar va dessvärre inte sugna på att sova utan hakade på sexkalaset. man kan nästan säga att jag hade live pie på andra sidan väggen. är det inte underbart? NO.  när decibelmätarn nått max och dom tröttnat på aktiviteterna kunde jag återigen lägga mig till ro.. funderade en stund på livets stora frågor, men slutligen så somnade jag. vaknade upp pigg vid fyra. greeat. låg och lyssnade på när mamma tassade omkring och när tidningen kom. sen tjöt klockan vid 5.30, och då vare bara att sätta sig på sängkanten och tacka de högre makterna för den ljuvliga natten och den härliga dan som komma skall..

jag kommer aldrig skaffa mig nio till fem jobb. tjalalalala.

väl på jobbet startades dagen med ett smärre helvete. men därifrån har det bara blivit bättre! nu har jag precis käkat lunch &choklad och ser gårdagens program av let's dance. lovely. taggar om för ett nytt pass om tre timmar. heja mej! ikväll ska jag sova så jävla gott.

hoppas allt är bra med dej. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0