vad ska det bli av dej när du blir stor, lillevän?

     
HAHAHAHAHAHAHA.
se så charmant jag var när jag va yngre. fjorton. vilken sexbomb.
mja. hade lite tid till övers så jag gick igenom bilderna på mammas dator.
kan bara sammanfattas med, pinsamt.

hade det tokbra ute i rimforsa igår varjefall. mariah &jag lagade lite mat och hyrde film, L.A. Gigolo. jag hängde inte ritkigt med på slutet..  men kan kort och gott konstatera att ashton kutcher är sexig. efter porrfilmen gav jag och majsan alfapet ett tappert försök. men när vi knogat oss igenom halva "så här gör du", och kommit fram till att vi inte är något vidare bra på att stava, så gav vi upp.  så det slutade med att vi spelade yatzi och göttade oss framför paradise hotel.

att jobba idag tog emot så inihelvete. det är första gången jag känt att jag går till jobbet med en klump i magen. men det har varit så mycket runt i kring där nu. och det känns inte heller lika bra som det gjorde förut. men det är la bara ta nya tag. när jag jobbat in mig en stund flöt det iallafall på bra. och det va en mysig dag :)

till kvällen blev jag inbjuden till fifa-turnering hos henke. men avböjde. skulle va pinsamt för de små liven att förlora mot en tjej ? jag har en dold talang allt rörande elektonik-spel må ni tro.. plus att min tappra lagkamrat jobbar natt. ha ha.. så nu ska jag istället chatta klart på msn och krypa ner i sängen. fättvärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0