what's the point of living if you can't feel alive?

      
touch of studentkryssning nollnie

en helt oplanerad dag lyckades även den passera utan större problem. vaknade sent. drog mig länge. gick motvilligt ut på en promenad runt stångån. ändrade mig bittet när snöskotten träffade ögonen och jag trode jag skulle förlora synen. när jag efter mycket svordomar och tycksyndommig-tankar kom hem käkade jag både frukost och lunch på typ två timmar, har haft en obefogad konstant hunger hela dagen. sen såg jag till att ta tag i den där städningen jag skjutit upp hur länge som helst. har lyckats städa ur garderober, kastat saker, ångrat mig, kastat igen. sprungit upp och ner till förådet med diverse julklappar och andra grejer. så nu kan man säga att större delen av mitt liv ligger i flyttkartoner och jag är redo att ta med mig det livet till annan ort. mer än redo.

och ikväll? KLADDKAKA! recept by andanius.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0