häärni.

ett litet ihopplock av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jobbade i ett annat land, (delade hus med fem tjejer), åkte på kryssning med vänner, dansade bal, tog studenten, alkoholiserade mig åtta dagar i rad..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
näääj.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5.Vilka länder besökte du?
irland & turkiet. (finland)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
en musikspelare kansket.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
datum? nääe. inga. men jag kommer minnas balen, stundenten, irland, LW, kryssningen (minneslucka) & turkiet.

8. Vad var din största framgång 2009?
att jag kom över p. hade varit förskräckligt tråkigt och långdraget annars. OCH att jag fick vg i matte c . ha ha ha

9. Största misstaget?
mja. årets första halva är lite, suddig. så av det senare halvåret är nog mitt största misstag min lathet och att jag tillofrån varit så tafatt så att jag låtit tiden gå förbi mig istället för o gå med.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
kan ha hänt att jag trillat i en välkänd trappa och fått blåmärken från vaderna upp till pannan. men annars hag jag lyckats hålla mej frisk.

11. Bästa köpet?
utlandsresan. L Ä T T

12. Vad spenderade du mest pengar på?
fika, mat, öl & utlandsresan

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
sex on fire

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag tror jag mått bättre mycket tackvare att jag lyckats döva ensamheten med ett par fula knep. majoriteten av året har jag varit lycklig. så, jag tror gladare! PLUS att mina vänner är SJUKT OSLAGBARA.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
sprungit!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
mja. spengerat lite mindre pengar kanske. känns lite vemodigt när jag sett min årsredovisning.

18. Hur tillbringar du julen?
6.45-16.30 = på jobbet. eftermiddagen med mormor&morfar +familj.

19. Blev du kär i år?
nää.

20. Favoritprogram på TV?
one tree hill, ensam mamma söker, gossip girl, svenska hollywood fruar

21. Bästa boken du läste i år?
lyckades läsa en bok. mina hemligheter. så får la bli den.

22. Största musikalista upptäckten?
Lykke Li

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
hem&hushålls grejer

25. Något du önskade dig men inte fick?
lakan!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009
jag va på nationernas och 55:an. vaknade upp lite illamående. träffade min familj. och gick och la mig.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
tror inte det, ändå. kanske om jag hittat någon att tycka riktigt mycket om.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
uppenbarligen omodern eftersom jag sällan hittar kläder &skor.

29. Vad fick dig att må bra?
mina vänner och min familj.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
ben mckenzie

31. Vem saknade du?
emelie norden

32. De bästa nya människorna du träffade?
jag träffade inga bra männsikor! ;)


tillbaka till jöbbet.

Kommentarer
Postat av: Mary

haha, älskar trappan och lakanen. Men vadå inga trevliga määniskor vi har ju ju lärt känna MASSA trevliga freaks? ;) ALL KÄRLEK

2010-01-01 @ 17:11:16
URL: http://bertaspaj.blogspot.com
Postat av: Anonym

jaa, jens halvfem tillexempel.

2010-01-02 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0