you make me feel alive,

Jag har sett hur du kämpar för att ta dig loss
Hur rösten manar Stå upp och slåss


ohhboy vad snabbt det gått. sju dagar. femtio mindre cv'n. tre anställningsintervjuer. ett nejtack. ett nytt jobb. ett ovisst. en fet telefonräkning på delbetalning. en ombokad hemresa. fyra lägenhetsvisningar, ingen lägenhet. 

resan kunde inte blivit jättemycket bättre (en adress kansket). sjuukt många misstag resulterade i lite lärdom, numera är jag insatt i trikkar, bussar, tunnelbana, tåg och allt vad trafik heter. språket löser sig så småning om, och allt annat också .. ha ha ha. i tio timmar har jag färdats genom land o rike idag, och tack vare trevligt sällskap, film och musik så gick det faktikst riktigt bra. men det lär bli fädt ensamt på tillbakavägen. men innnan resan tillbaka ska jag hinna med diverse grejer. min nya frilla får jag helt enkelt vänta med, eller fixa i oslot.. återstår att se! är ledsen över att jag inte hinner delta i den spektakulära utgången jag planerat i evighetersevighet. jag som räknat med en fjortsfylla som sent skulle bli glömd. men ickeT. den väntar jag på med spänning. :)

TILLRÄCKLIGT. vill bara avsluta med att jag ser fram mot det här jättemycket. tror det kommer bli perfekt i slutändan.

sov gott hjärtebarn


 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0