Mrs. Brightside



för tillfället är jag heeelt jävla utmattad, exhausted, yorgun, uupunut, exhausto.. ja, nu bör alla mina internationella läsande förstå vad jag menar. TRÖTT, kort och gott. hade tänkte sjukskriva mig imorgon eftersom jag inte känner mig fit for fight, men i slutändan resulterade det hela i att jag antagligen kommer att jobba delad tur (Y) bra försök varjefall..

nä, jag mår inte alls bra justnu och jag hoppas så inihelvete att jag vaknar med så mycket överenergi imorgon. halv sju, ain't gonna happen. men vi kan ju hoppas och be fört. vet att den här intensiva jobbperioden snart är över, och det är nog det som håller mig någorlunda levande. och jag vet att det skulle kännas så mycket lättare om jag slapp vakna varje morgon i linköping, samma tråkiga jävla linköping. och om jag åtminstone kunde få vakna upp i ett vackert, icke -snötäckt tråkigt jävla linköping.

jag har bajsont i benen nu igen och det grämer mig också så inihelveteeee.

nä. vilket jävla gnäll. imorgon vaknar jag på bättre humör! och då har erika och kristoffer vunnit i PH. (Y)

puss &godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0