you were always on my mind

bläähä. räknar nu ner sista minuterna på jobbet. sen slutar jag. antagligen för gott. är det inte sjukt? buuhu. nu känns det nära. skrämmande nära. nu har jag sagt hejdå till mina kollegor, och fått ett par lycka till. jag känner mig halvrädd. men så vet jag att det väntar ett socialare jobb, trevligare människor, och ett helt nytt liv bara sex timmar härifrån. och den tanken håller mig levande. adjöt lyckades iallafall infalla sig på en bakissöndag. tack och lov en lugn sistabakisdag. slumrade till i personalrummet och vaknade till med ett kvävt skrik. hejaheja. men nu är det slut. över. och nu ska vi snart börja ett nytt kapitel. och det är fan TOKIGT.

gårdagens utgång va också lite sådär halvlyckad. blev full. gick till pitch black där alla va arton (man är stor när man är nitton), och där musiken kort och gott SÖG. aldrig mer. men man ska prova allt.. :) sms -trakasserade emeli som hade hamnat på villovägar.. men så kan det bli.! jag och majsve hade kul. och ännu mer kul. och mest kul imorse. jagdörlite..

allahjärtansdag blev bra. och jag tänker på alla mina hjärtan idag. jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0