shine with me



godkväll mina mannar :)
vad har ni för er? ha ha.

ytligt
själv sitter jag här. i mitt lilla flickrum. ensam. övergiven. Näääråh. eller visst är det så. men inte ritkigt lika jävligt som det låter ! har precis prövat dagens inköp och är otroooligt nöjd. behövde unna mej själv lite.. det behöver man visst alltid. hittade dock ett par skor som verkligen va to die for.. men behärskade mig och bestämde mig för att köpa dom efter vistelsen i oslo. då är det ödet om de finns kvar ;) riight?

hittade iallafall en mycket vacker kavaj, som kommer vara super behändig i sommar & i vår. och lite armband som alltid kommer till nytta. och ett par mysbyxor, som va sköna asheell. som dessutom ska invigas på myskvällen imorgon! så köpte jag jättefina strumpbyxor på bik bok, skynda att fynda, ta tre för två! ett par va sånnadär med streck som går längs bakbenen, assexigt! men mina ben råkar vara twice the size för att vara okej att bära sånna. men vafään. en skönhet klär i allt. ha ha ha. köpte mig en ring också. jag hatar att bära ring. men tycker det är grymtsnyggt. får se om jag ändrar mig sen när jag har fixat till ett par snygga naglar. :D

och ikväll har jag och maja varit och tittat på disney on ice. helt förtrollad av första scenen. resten va bara barnsligt ;) meeen. heltklart värt! nu har jag bestämt mig för att min dotter ska åka konståkning, och att hon ska bli bra på det! punkt

sov gott.


Kommentarer
Postat av: linnea

Haha, fan äru full eller?! Vilket jävla flummigt inlägg :D. PUSS MIN SKÖNA!

2010-02-11 @ 23:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0