grow up or die trying



FAN VAD PEPP JAG ÄR PÅ DET HÄR LIVET.
älska älska älska.

bortsett från min milsdjupa träningssvacka känns det som om precis allting annat funkar så grymt bra justnu.  Det känns som om det är den här inställningen som kommer ta oss så jävla långt. precis dit vi vill komma. har sökt jobb och letat lägenhet hela dagen. samtidigt som jag telefonterroriserat morfar. vart är han om han inte är på kontoret? HÖM. men iallafall. det känns sjukt nära nu. och det är en vecka tills vi åker. och antagligen bara tre tills vi intar norsk mark på riktigt. NU är precis rätt tid att ta ett kliv ut i vuxenlivet. ett steg här ifrån.  jag älskar det.

och jag älskar kamraten som jag tar det här steget i livet med.
kommer vi klara det? JA
kommer vi gå varann på nerverna? JA
kommer det va värt? OM det är.


som grädde på moset kommer j hit ikväll. och vi ska ha grymt mysigt. filmuppladdning ikväll, och stan imorgon.
och som socker på grädden va det en jättegullig tjej här och kollade på min balklänning. hoppas hon fastnade för den! : )

keep up the good work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0