If you thought I would wait for you, you got it wrong.

Where do we go when we go from here
Feels like a circle around me while I wait for more

  

    



har precis ätit upp min frukost och avslutat mina konversationer med emelie och linnéa. båda på andra sidan jorden. båda på det avstånd jag vill va härifrån justnu. men jag saknar båda två. men snart är båda hemkomna! linnea den här veckan, och emelie i nästa :) och under de dagarna som jag och maja är hemma och hämtar grejer till vår lägenhet i oslo, så ska vi röja sönder den här staden. göra en succéavslutning. i kombination med att det är första gången vi går ut med emelie på typ... hur lång tid som helst. INSANE.

nu väntar gymmet. skulle ha tränat med lilleric, men han hade glömt väskan när han åkte till jobbet imorse. sist vi tränade ihop så körde jag bänkpress. ha ha ha. det va lite ostadigt. händer aldrig igen. och efter träningen sen ska jag iväg till jobbet. sen ledig i tre dagar. det känns som en F E T befrielse. på torsdag ska vi på disney on ice. :D ska bli fättttkul. och på fredag ska jag fika med min lillebror. och så ska jag hinna med hemmaspa. och lite ompyssling. och där emellan lyssna på mammas tjat. det är aldrig rikitgt lika mysigt att va ledig som man får för sig.

ready, set, don't go.
She's gotta do what she's gotta do,
and I've gotta like it or not
she's got dreams too big for this town,
and she needs to give 'em a shot.
Whatever they are.


Kommentarer
Postat av: annica

och hinna träffa mig!

2010-02-09 @ 18:28:29
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0