Cause I've been there before

                                                         

hångel med minderårig? saknar plutten.

lägenhetspaniken börjar smyga sig på. varför är det ingen som vill ha två schöna damer i tonåren, utan fast arbete som andrahandshyrare? haha. jag förstååår icket.

min löprunda gick ungefär lika bra som lägenhetesökandet. irrade runt och letade efter den där parken som jag skulle springa i. fann en kyrkogård och gav upp, vände tillbaka. det va nog den kortaste och jobbigaste rundan i mitt liv. svårt att springa utan mål. svårt o springa utan kondition.

har kommit på att jag inte kan sova här inatt. så nu letar jag intensivt efter ett ragg. går och ställer mig på knarktrappan vid sentralen om jag inte får napp snart.. spännande liv !

things will get better if you just hold my hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0