can't you see how you rock my world

owkej. lite depp här&där emellanåt. men jag tror det är hälsosamt. om man inte hade varit deppig hade man inte kunnat uppskatta det bra, eller? pensionärstalk. vartfall så har jag taggat om. och ingenting kunde kommit mer lägligt än en ledig onsdag. är det inte underbart? senast jag va ledig en onsdag så va jag arbetslös. i april. förutom när jag semestrat i sverige, förstås. ooch min lediga dag ska jag spendera hos frisören. hon ska få göra mitt hår bra. och hon ska få välja vilken jävla färg det blir. eftersom jag, uppenbarligen, inte är kapabel till det själv. efteråt ska jag sats'a och träffa mimmi. i vilken ordning det blir vet jag inte. beroende på hur dyrt det blir hos frisören ska jag eventuellt införskaffa mig en nyårsklänning!
den är kjekk.

i veckan har jag varit och kollat på kollektiv. om det är som så att jag ska flytta, så är det iallafall där jag vill bo! vet inte vad jag hoppas på. egentligen. vill bo med mina tjejer in i det sista, men om det inte går. så är det absolut det bästa alternativet.

nu ska jag snygga till mig. ha en bra onsdag! PUSS


Kommentarer
Postat av: Country Life

Excellent site.

2011-05-13 @ 12:21:33
URL: http://country-life.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0