you're the nicest thing I've ever seen

vet inte om det är vädret eller våren eller oslo eller människorna eller alltihop. fortfarande uppöveröronen glad. jag trivs så inihelvete. idag har jag varit ute massamassa. promenerat till stan och fått litegrann uträttat.

igåår gjorde vi vårt andra sambomisstag! har fått myror (UWHÄK) i lägenheten, så vi sprayade ashell inne i skafferiet för de små äcklen inte skulle äta upp maten.. men nuså kan vi inte förvara någon mat där inne eftersom det är jättegiftigt, tydligen. sootypiskt.

imorgon ska jag fördriva lite tid med slemeli apanus. det va något jag skulle göra innan, som jag glömt. och på kvällen ska jag och majsan laga mat! göttansson.

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0