we're only watching the sky



studentkryssning asheeeeell.
vad händer med den gungande återträffen? BLIDDE DET NÅT MARY?

alla greenday fans -se hit! dom kommer till stadion som ligger här alldeles intill 4juni. då kan du få sovplats och frukost.                                          i utbyte mot lite mat.

blääähä. efter ett samtal från min arbetsgivare blev min helg jobbig istället för chillig. VILL va med maja! skulle haft heldag i stan imorgon. men nuså är det en heldag i storo. buuuhu. stackars hon som har det bra. vill inte ge dåligt första intryck, men kunde sagt att jag hade storartade planer. vilken tönt jag föddes till att bli.


första uteöl idag. möms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0