Pour a little salt we were never here

Att bära en dröm idag är ingen lätt sak
helst ska man ha en kortsiktigt plan
Men jag har aldrig nånsin bett om nått lätt
blod ska va blod och svett ska va svett


mitt uppe i dagens jobbsökande. tog en liten paus efter jag kommit på att det inte var vidare smart av mig att skicka iväg dokument som heter 'pb-äckelbarn '.. om de nu kan se dokumentsnamnet lär jag inte vara speciellt eftertraktad på det stället. kan jag tro. anledningen till att jag valt ett så charmigt namn på mitt personliga brev är att barn är det jag minst av allt vill jobba med. är de i åldern 1-3 så går det väl an, men att ta hand om andra står mig upp i halsen. jag har alltså lite olika personligabrev beroende på om jag ska framstå som snäll eller social. haha. åhh. trött på att söka jobb. ge mej ett jobbjävel bara.

idag är det bajsfint väder och jag satt ute i solen en stund med en koppkaffe. kavlade upp ärmarna men insåg att jag var tvungen att dra ner dom igen om jag inte skulle skrämma bort grannarna med min nästintill genomskinliga hy. fyfan vad vidrigt. lite färg skulle inte vara helt tokigt. ska införskaffa mig en filt såfort jag får pengar så jag kan pressa all day long tills jag får mig ett jobb.


åter till jobbsöket och en liten löprunda på det! ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0