..run away before i know


hääjsan!

efter en resa genom snöblask och regn kom vi slutligen fram till oslo, här det inte va ett moln på himlen. det känns som om livet börjar igen när våren är på ingång. inte sant? varjefall så känns det skönt att vara tillbaka. trode det kunde bli jobbigt efter en så bra vecka i linköping. har haft skitkul, inget slår er. men 8 juli ses vi igen på stångebrofältet med alldeles för mycket öl och alldeles för mycket falsksång. med bra väder, bra sällskap, ett födelsedags-barn &pyttelite kläder. det kommer bli grymt.

försökte fixa till en ny look med lugg. det blev inte vidare vackert så jag slutade. det blev inte heller vidare veckert. meen. så kan det va. till midsommar är jag en riiikkvinna som kan klippa håret på salong. wiihou.


jag vet hur man dövar ensamheten
jag vet hur man kastar allt man har.
jag vet hur man flyr från den här planeten
men inte hur man stannar kvar.


Kommentarer
Postat av: mary

men SLYNA! du ska komma hem så vi kan gå på bio 7e maj.?????? löve

2010-04-07 @ 10:58:45
URL: http://bertaspaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0