I must quit, I must quit, you

            

hejsaan. nu börjar det närma sig hjemreisa. har laddat batterierna fullt eller nåt. en bra sista dag, mamma får komma hem! solen skiner :) ska snart sätta igång en film och sova en stund är tanken. gårdagen va rolig. det roligaste va att emeli inte kunde följa med ut, det glädjer mig än. tappade fokus ganska snabbt och gick hem skapligt. blir lite äcklad av tanken. men man kan inte alltid va på topp.. (?) väl hemma käkade jag (hör och häpna) KEBAB. och nu är det bara bosses som inte är uträtt med den här stan. men det får bli nästa gång jag återvänder.

- träng dig inte
- nääje. jag ska få gratis dricka här borta.
- hur?
- brukar bara säga 'hej, ska vi ligga?'

 snakkes


Kommentarer
Postat av: annica

hahah det var så jävla bäst när du sa så :D

2010-04-04 @ 20:46:43
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0