Jag andas in och det känns som första gången

nyp mig.

vet inte vart jag varit den senaste tiden. det här jobbet tog mig med storm och jag känner mig mer levande(död) än någonsin. nya intryck. nya människor. mycket nytt att tänka på. men jag trivs! so far, so good.

nu kommer jag jobba heltid fram till första november, efter det vet jag inte vad som sker med livet. jobbar mån-fre varannan vecka och mån-lör varannan. alltså kommer jag enbart att ha tid till linköping 7-9juli. så planera in mig då &försvinn ingenstans! lasse åttonde!

jag vet vem jag är när jag är hos dej.
saknar emelie, mariah &mamma idag.


Kommentarer
Postat av: mary

du är så jävla inplanerad! löve

2010-04-21 @ 11:46:52
URL: http://bertaspaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0