men vi har skuggorna bakom oss trots allt

hej.
det var inget viktigt jag skulle säga.
det var nånting om befruktning.
nånting om hur man gör.
det måste varit pooooollen

vill bara göra mig ihågkommen som en person som uppdaterar bloggen med skitsnack emellanåt.

slogs av en ofattbar trötthet. fast att det ljusnar jumer klockan blir.
molnigt hela dagen. inte för jag fick ta så mycket del av det inne i gallerian. men varjefall.
nu börjar det klarna upp. och jag hoppas det håller dig till helgen så vi kan få oss ett ordentligt valborgsfirande med massa nytt&trevligt folk. inte för jag skulle haft något emot en helvilsen utgång med mina pinglor i linköping. verkligen inte. jag saknar er och ni finns i tanken helahela tiden. men julimånad är snart kommen. och då gör vi det bättre och vilsnare än någonsin.

så ta din packning över gränsen och kom hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0