hey, you look beautiful all of the time



tröttsam dag. är fortfarande öm i min rygg men insåg att det nog inte beror på min intensiva strykning igår.. fast det är inte lätt att va lång när bordet är kort. har sökt jobb idag igen, och nu är mina CV'n slut. så nappar ingen drar jag hem till linköping igen! eller så kopierar jag fler CV'n, har inte ritkigt bestämt mig..  ska snart bege mej till majorstua igen för att införskaffa mig ett kontantkort, tele2 är inte så välsålt här. tyvärr. när jag va inne på kiwi förut va det en pojk som flirta med mej, det va dagens trevligaste händelse so far. nu ska jag ringa en vän och hopppas på att dagen blir snäppet trevligare. :)

i'm not looking for Mr. Right, i'm looking for Mr. Right Now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0